Mobiliojo telefono žala ir nauda

Nagi, pažaisk! – ir tabletė džiaugsmingai nusileidžia į trejų metų kūdikio rankas. Mažyčiai pirštai skraido pro taurę, kaip Deniso Matsuevo fortepijono klavišai. Judantys paveikslėliai, muzikinė nuotaika. Berniukas yra susikaupęs.

O tėtis, okupavęs vaiką, pasinėrė į savo paties susirašinėjimą socialiniame tinkle.

Dabar vaikai, prieš pradėdami skaityti, įvaldo įtaisų valdymą. Ką ten skaityti? Kai kurie vis dar blogi garsiakalbiai pradeda riaumoti, kai iš jų paimamas prietaisas.

Bet ar tėčiai ir mamos galvoja apie vaiko ir išmaniojo telefono (planšetinio kompiuterio) integravimo pasekmes? Paprastai į šį klausimą atsako psichologai ir pedagogai. Pakviečiau pasikalbėti Rusijos nacionalinio apsaugos nuo nejonizuojančios radiacijos komiteto pirmininką Olegą Grigorjevą. Ar žala išmaniesiems telefonams yra reali?

Setting up your child's smartphone | Internet Matters

Tik kai kuriose mokyklose draudžiama mokiniams atsinešti telefoną. Iš esmės klausimą, ar suteikti vaikui mobilųjį telefoną pamokoms, sprendžia patys tėvai. Kyla dilema: ar pirkti?
„Petrovai sūnui pasiėmė išmanųjį telefoną. Ir kodėl būtent mūsų?
Vienu metu mes apsieidavome be jų! “
„Taip, bet laikai pasikeitė.“ Telefonai yra tvirtai įsitvirtinę moksleivių gyvenime “, – sako vaikų psichologas, Praktinės psichoterapijos centro, kuriam vadovauja SV Kovaliovas, vadovaujama Olga Anischenkova, vyriausioji specialistė. – Aišku, kad saugumui pirmiausia reikalingas mobilusis telefonas, kad tėvai visada galėtų paskambinti savo vaikui ir sužinoti, kur jis yra ir kada jis bus namuose.

„Tačiau išmanieji telefonai dažnai atitraukia vaikus nuo mokyklos.“ Moksleiviai juos išveža net po darbalaukiais, kol mokytojas juos mato, kalbasi socialiniuose tinkluose ar žaidžia. Ką su tuo daryti? Susitikite su tėvų komitetu ir pakvieskite mokytojus prieš pasiimdami telefonus pasiimti telefonus ir grįžti. Galbūt tai bus išeitis. Įsivaizduokite rutulio formos vaiko ir suaugusiojo galvas. Plotas yra mažesnis, o radiacija yra vienoda. Akivaizdu, kad tokiu atveju vaikas gauna didesnę dozę nei suaugęs.

Be to, šiandieniniai vaikai pradedami švitinti ankstyvame amžiuje. Dabartiniai suaugusieji – vyresni nei 40 metų – buvo veikiami elektromagnetinių laukų tik nuo 20 metų, kai mūsų karta pradėjo susidurti su kompiuteriais.

1895 m. Rusų profesorius Danilevskis eksperimentiškai parodė, kad nervų sistema yra pagrindinis elektromagnetinio lauko taikinys. Vaiko nervų sistema yra labai jautri išorinio elektromagnetinio lauko poveikiui vystymosi ir formavimosi stadijoje.

Pakanka pirmo greiderio ir mygtuko

Taip, už tą patį ryšį su tėvais. Be to, draudžiamas vaisius yra saldus. Neduokite telefono – vaikas kabės į draugo mobilųjį telefoną. Taip nutinka: vaikai pertraukose susirenka į pulką ir visi žiūri į kažkieno išmanųjį telefoną.
Žinoma, per anksti duoti išgalvotą mobilųjį telefoną pirmajam greideriui. Jie gali jį atimti, arba jis jį numes ir sugadins. Bet jei jūsų sūnus ar dukra eina į šaunią mokyklą, kurioje visi klasės draugai turi dešimt „iPhone“, tada jis atrodys kaip mygtukas balta varna (ir atvirkščiai). Todėl elkitės pagal situaciją.
Bet jūs turite būtinai paaiškinti pirmaklasiams, kodėl dovanojate jam mobilųjį telefoną į mokyklą. Ko jums reikia laikyti specialioje kišenėje, to negalite gauti pamokose. Galite atsiliepti tik iš mamos, tėčio ir artimiausių giminaičių skambučių ir nekreipti dėmesio į nepažįstamus numerius. Internetas, žinoma, septynerių metų plano nesieja.

Unless parents cure their own smartphone addiction, they won't be ...

Viskas priklauso nuo dozės. Jei duosite programėlę nuo 10 iki 22 valandos – akivaizdu, kad joje įdiegtų kūrimo žaidimų nauda bus labai abejotina. Vaiką tuo pat metu veikia keli veiksniai: elektromagnetinė spinduliuotė, apkraunamas vaizdinis analizatorius, į jį veikia šviesa iš ekrano, įskaitant ultravioletinių spindulių spektrą. Bet jei duosite prietaisą dozuotą ir kontroliuojamą, jei vaikas bus išmokytas teisingai juo naudotis, jis bus naudingas.

Tai priklauso nuo to, kiek jam metų. Galbūt jis jau viską supranta. Iš mano praktikos: vaikai sužino, koks seksas yra jau nuo 5 iki 7 metų. Ir ne iš tėvų – jiems apie tai pasakojo draugai ar klasės draugai. Ir tai dažnai būna šokas vaikui. Ir kodėl? Tėvai nekelia sekso temos – jie drovūs.
Pvz., Jūsų 5 metų sūnus per televizorių pamatė lovos sceną, prašome šiuo metu ne šaukti „O, Mumijos“, o tiesiog atkreipkite jo dėmesį į žaislus ar dar ką nors. Nebūtina septynmetės išvaryti iš kambario ar užsimerkti, jei paveikslo veikėjai bučiuojasi. Vaikas jūsų paklaus, kodėl jie tai daro, paaiškinkite.

Taip, tai yra tiek mažų, tiek senų žmonių liga. Mokslininkai, valstybė turėtų visus informuoti apie prietaisų pavojų. Ir pradėti tokią informacinę kampaniją mokykloje, mokytis protingai naudotis elektroniniais prietaisais pagal mokyklos ugdymo programą. Tai turėtų įvykti tuo pačiu metu, kai plinta informacija apie tabako ir alkoholio keliamą pavojų, skatinamas aktyvus, sveikas gyvenimo būdas.

Iki 5 metų, kol vaikui dar vystosi smegenys, saugu žiūrėti animacinius filmus ar žaisti planšetiniame kompiuteryje ne ilgiau kaip 1,5 valandos per dieną. Kuo jaunesnis kūdikis, tuo mažiau turėtų būti šį kartą. Dėmesio: būtinos pertraukos! Vaikams nuo 5 iki 11 metų leidžiama kabinti ant prietaisų tris valandas per dieną, bet taip pat ne iš karto. Bet po 11 metų nėra aiškių reikalavimų. Bet visame, be abejo, turėtų būti priemonė. Ir tada patys tėvai ją įdiegia.

Scientists Find Out What Staring At A Smartphone Does To A Kid's ...

Šalys, kuriose klesti technologijos, jau susiduria su žmonių, kurie palieka mokyklas, kuriose įrengtos jų geriausios galimybės, kokybe “, – sako Grigorjevas. – Atrodo, kad viskas davė, investicijos yra labai rimtos, o žmonių kokybės proveržis nėra. Be to, jie supranta, kad po 10–15 metų jų sveikata bus tokia, kad jie turės bent jau investuoti į savo gydymą. Jei „sutramdome“ studentus skaitmeninėmis technologijomis, yra didelė tikimybė sulaukti darbingo amžiaus žmonių, kurie dėl savo sveikatos nesugeba atsakyti į šiuolaikinės ekonomikos iššūkius.